Pusta miska

niedziela, 8 maja 2011

Koonkurs:D

Po pierwsze: zapraszam do (ponownego) czytania notki pt. "Moje ulubione simowe blogi i strony", bo pojawiły się tam dwie nowe pozycje. Po drugie: robię konkurs na najładniejszą Simkę. Zgłoszenia i "prace" wysyłajcie na mój e-mail - p s o w a t a123@gmail.com  Simka musi być ładna, a regulamin konka jest następujący:
a) macie napisać o jej cechach, rodzinie, opisać jedną z jej przygód i wysłać kilka jej fotek
b) oceniam ja
c) konkurs trwa do końca maja o ile ktoś się zgłosi
E-mail bez spacji.

4 komentarze:

  1. Ja się chętnie zgłoszę i zareklamuje konkurs na moim blogu, może zgłosi się więcej osób. Jakie będą nagrody:P? tenshi

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki:) Tak szczerze to jeszcze nie wiem ale planuję umieszczenie pracy na blogu i ewentualnie jakiś dyplom, ale to się jeszcze zobaczy.... Nika121

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dziękuję za umieszczenie mnie w ulubionych blogach :)
    Planujesz jakiś konkurs na fajne parcele ;)?
    Zapraszam do czytania nowej notki http://sims3parcele.blog.onet.pl/
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytrynowa lionka24 maja 2011 15:41

    Hej. Super bloog, fajne noty. Jak w weekend znajdę czas to zrobięsikę :) Zapro do mnie (www.thesims3cytryna.blog.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń