Pusta miska

środa, 15 czerwca 2011

My Sims cz. ostatnia

Cóż.... duuuuuuuuuuużo się działo. Ashley Emma stała się młodą dorosłą. Poznała miłość swojego życia. Przeprowadziła się do apartamentu na obrzeżach Bridgeport razem z nim. Wzięli ślub. Zaszła w ciążę. Urodziła córkę Angel. Zaszła w ciążę. Urodziła syna Harry'ego (nazwała go tak na cześć przyjaciela z dzieciństwa). Zaszła w ciążę. Urodziła córkę Lilly. Zaszła w ciążę. Urodziła syna Alexandra. Niedługo po jego narodzinach, jej mąż stał się emerytem. Nika (matka Ashley Emmy) umarła ze starości. Ashley Emma, chcą zapomnieć o przeżyciach, przeniosła się z dziećmi i mężem do Twinbrook. Adoptowała syna Philip'a. Wkrótce jej mąż umarł. Gdy rodzina otrząsnęła się z szoku, Ashley Emma postanowiła znaleźć ojczyma dla dzieci. Wzięła ślub. Niestety, nie był to trafny wybór. Z "nowym" rodzeństwo toczyło prawdziwą wojnę. W końcu on nie wytrzymał i rozwiódł się. Angel i Harry poznali swoje pierwsze miłości i poszliby na studniówkę (od wczoraj mam Pokolenia), gdybym zdążyła dociągnąć do środy 18:00 w grze. Niestety, grę przerwała mi nagła senność. Dla tych, którzy lubili moją rodzinkę i historie o niej, mam złą wiadomość: Simsy zapchały mi cały dysk C, sposobu na przeniesienie postępów w grze na inny dysk nie znalazłam, jeżeli ich nie odinstaluję, komp zdechnie.
A więc, bye, bye, my sims;( Stracę też rodzinkę z fotostory, więc w nowej grze, kiedy już zrobię porządek, postaram się odtworzyć ją w najdrobniejszych szczegółach.

1 komentarz:

  1. O matko, ale Moda na sukces ;) Działo się w tej Twojej rodzince ;)
    Przykro mi z powodu problemów z simsami.
    Ja niedawno musiałam odinstalować wszystkie dodatki,straciłam domy i rodziny które miałam, więc znam ten ból :p
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://sims3parcele.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń