Pusta miska

sobota, 11 czerwca 2011

The Sims 3 Zwierzaki

Akurat dzisiaj nie jestem w formie, bo boli mnie gardło, mam katar i migrenę. Muszę szybko wyzdrowieć, 22 czerwca lecę do Grecji (na 2 tygodnie)... Nie będę się rozpisywać o sobie, w końcu to blog o Simsach:DTeraz przydałoby się trochę nowości o Zwierzakach, przecież Pokolenia już w sklepach. Na razie nie liczcie na moją relację z gry, ponieważ jeszcze nie kupiłam Pokoleń. Zrobię to hmm... może jutro, w poniedziałek, we wtorek, itd. Generalnie zrobię to, kiedy pójdę "na shopping" i nie zapomnę stówy przeznaczonej na ten właśnie dodatek. A więc:
- zwierzaki będą mogly pójść do pracy, by zarobić na rodzinę (właścicieli, rzecz jasna); na razie wiadomo mi tylko o psie policyjnym
- dostępnych będzie ponad 100 ras psów i kotów (chyba razem, ale psów w rzeczywistości jest ponad 400 ras, o kotach raczej mało wiem, bo nie posiadam i nie lubię, tzn. mam psa yorka)
- zwierzęta także będą mogły się starzeć; chyba się popłaczę, kiedy zobaczę w grze zdychającego psa;(
- zwierzaki mieszkające po sąsiedzku będą mogły się zakochać w sobie
- niedopuszczalne będzie "robienie" np. koto - koni
- młode zwierzęta dziedzicą cechy wygladu po rodzicach
- zwierzaki będzie można nauczyć specjalnych umiejętności, często bardzo przydatnych (na zwiastunie widać psa, który wykopuje skarb dla swojego pana)
- konie będzie można uczynić wyścigowymi
- razem z dodatkiem dojdzie nowa okolica (moim zdaniem będzie to coś w rodzaju Tennessee z ranczami)
- nowa cecha dla Simów : uczulony na sierść ( gdzieś czytałam też o "kochający zwierzęta")
- cechy dla zwierząt : łapczywy, bojaźliwy, leniwy, niszczycielski, wyniosły, swawolny, mądry, przyjacielski, ryzykant, agresywny, odważny, nie lubi wody, tępy, łagodny, szybki, zwinny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz