Pusta miska

sobota, 27 sierpnia 2011

Simowa ciąża

Simka może zajść w ciążę w trakcie interakcji "Postaraj się o dziecko". Nie zawsze się to udaje za pierwszym razem, czasem trzeba próbować i próbować. Oczywiście kupiona za punkty szczęścia nagroda "wzmożona płodność" daje większe szanse na ciążę i na narodziny bliźniąt oraz trojaczków.
Po zajściu w ciążę Simka zacznie mieć mdłości i bóle pleców. Na mdłości nie pomaga nic, na ból pleców wizyta w spa lub masaż robiony przez ukochanego. Po ok. dobie Simka oficjalnie zajdzie w ciążę i zacznie jej rosnąć brzuch. Co ciekawe, Simki w ciąży są nieśmiertelne: nie da się ich utopić, zagłodzić, spalić, nic. W ciążę może zajść także z duchami lub Mrocznym Kosiarzem. Może być też taka sytuacja: Simka (matka) jest duchem, a ojciec normalnym Simem. Cała ciąża trwa 3-5 dni, po takim czasie Simka zacznie rodzić. Simki w ciąży nie mogą podróżować (chyba, że co dopiero w nią zaszły i jeszcze nie widać brzucha), tak jak niemowlęta i małe dzieci. Nie mogą także zmieniać stylu (ubrań), ponieważ nie każde ubranie można w ciąży nosić. Nie mogą się także tatuować i chodzić do pracy. Mogą za to iść do szpitala po poradę lekarską. Jeżeli Simka w ciąży będzie zadbana i w dobrym nastroju, możemy wybrać 2 cechy dla malucha, jeżeli nastrój i ciąża będą przeciętne, możemy wybrać jedną, a jedna zostanie wylosowana automatycznie ( niekoniecznie musi być to zła cecha). Gdy zupełnie olejemy ciążę, obydwie cechy zostaną wybrane prze grę.
Żeby urodził się chłopiec, Simka w trakcie ciąży musi zjeść jabłko. Dwóch chłopców to dwa jabłka...
Dziewczynka - arbuz.
Uwaga: jeżeli Simka zje najpierw arbuza, a potem jabłko, to powinna się urodzić dziewczynka; w Simsach nie da się zrobić bliźniąt odmiennych płci.
Uwaga2: jeśli Simka zje np. 5 jabłek to nie urodzą się pięcioraczki tylko jedno dziecko.
Uwaga3: ten sposób nie zawsze działa - kiedyś moja Simka zjadła 2 arbuz, a urodził się jeden chłopiec.
Jeszcze dzisiaj nowy odcinek "Live for Tomorrow"!!! Czytajcie i komentujcie!!!

5 komentarzy:

  1. Witam, dawno mnie tu nie było :) Super, że trafiłam na tę notkę, zawsze zastanawiałam się czy mogę zdecydować o płci nienarodzonego dziecka :p Teraz już wiem co i jak :) Dziękuję, pozdrawiam i zapraszam do siebie http://sims3parcele.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka, ale mam zastrzeżenie co do tego, że nie mogą się urodzić chłopczyk i dziewczynka, u mnie było tak, że przyszły na świat bliźniaki - parka. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi raz jedyny w życiu trafiło sie tak,ze urodziły sie dwie dziewczynki i chłopiec za jednym razem.Nie wiem jak ja to zrobiłam ale chciałabym żeby sie powtórzyło ;/

      Usuń
  3. Podoba mi się ta notka. Dużo jest opisane na temat ciąży simki. Ja piszę na swoim blogu simspedia, że naprawdę warto mieć dodatki rajska wyspa, po zmroku czy studenckie życie. Zapraszam do koment klubu lub lajkkk klubu.

    OdpowiedzUsuń