W "Po Zmroku" pojawiają się nowe postacie nierealne: wampiry.
Aby stać się wampirem, trzeba się zaprzyjaźnić z jednym z nich. Wtedy dopiero można zastosować z powodzeniem interakcję "Poproś o przemienienie". Wampir ugryzie naszego Sima i po kilku dniach Sim stanie się wampirem. Nie będzie mógł zbyt długo przebywać na słońcu, grozi to poparzeniem i utratą przytomności. Pożywienie dla wampira to sok z plazmowych owoców (zawsze dostępny w lodówce), owoce plazmowe (można je kupić w sklepie, hodować, a każdy przyszły wampir w trakcie przemiany dostanie pocztą ok. 3) i krew Simów (na wyssanie zgodzą się tylko przyjaciele, oczywiście nie wampiry; nie można także wyssać krwi z Sima do końca). Wampirze życie ma wiele zalet, więc rekompensują one niemożliwość bezpiecznego wychodzenia w dzień (tzn. od ok. 6 do ok. 18). Zalety dostrzegalne są głównie w nocy, ale np. możliwość szybkiego biegu działa także w dzień. Wampiry błyskawicznie (no, może nie aż tak :D) zdobywają umiejętności, mogą czytać w myślach Simów, a także ich potrzeby wolniej rosną. W katalogu kupowania jest dostępne specjalne łoże dla jednego wampira, inni Simowie mogą je tylko oglądać. Podczas snu na tym łożu wampiry lewitują, ale mogą spać także jak normalni Simowie, w normalnym łóżku. Dzieci dwóch wampirów są wampirami, ale dzieci wampira i zwykłego Sima nie mogą być pół-wampirami, pół-ludźmi, są albo ludźmi, albo wampirami.Trochę organizacji:
Nowa ankieta - głosujcie na dodatek który wg Was powinien się jak najszybciej pojawić(pozycje 1 i 4 to moje wymyślone nazwy, a w przypadku 4 jedna wzięta z The Sims 2 i jedna wymyślona)
Nowy kod w poście "Kody"
Banner akcji "Pusta Miska" - klikajcie! Razem uratujmy zwierzęta!
46 year old Account Coordinator Janaye Chewter, hailing from Noelville enjoys watching movies like "Sound of Fury, The" and Table tennis. Took a trip to Shark Bay and drives a Duesenberg SJ Roadster. dowiedz sie wiecej tutaj
OdpowiedzUsuń