Pusta miska

poniedziałek, 31 października 2011

The Sims 3 Abrakadabra, czyli czego brakuje moim Simom

Na początku chciałabym przeprosić Floo za wstawienie jej zdjęcia na bloga. Znalazłam je w grafice googla i dodałam numerki. Teraz zawsze będę pisać źródło!
Dzisiaj moje urodziny, więc pozwolę sobie na nieco samolubną notkę, czyli jaki dodatek do The Sims 3 chciałabym mieć, tzn. Abrakadabra. Poniższe informacje przedstawię w formie jakby EA już robiło ten dodatek i przekazywało info o nim, jak robiłam np. przy Zwierzakach, ale UWAGA! To nie są informacje o następnym dodatku do gry, żeby nie było... Lubię czasem pobujać w obłokach i następujący tekst jest tylko i wyłącznie mojego autorstwa.

Co wprowadzi do gry The Sims 3 Abrakadabra:
- różdżki, zaklęcia i pojedynki na czary
- syreny w jeziorach, smoki, dżiny, zombie i wilkołaki
- nową okolicę - Roundspells, a w niej zamki, chatki na kurzej stopce, jaskinie, księżniczki i rycerzy (takie połączenie The Sims Średniowiecze z normalną grą)
- miotły, latające dywany
- będą trzy rodzaje czarów: dobre, neutralne i złe
- wróżenie, szklane kule
- wywoływanie duchów
- eliksiry, kociołki, zioła
- szkoły dla czarodziejów
- księgi zaklęć
- choroby śmiertelne i tymczasowe
- inne przedmioty magiczne, np. Kamień Wskrzeszenia
- Simowie o magicznej mocy będą poszukiwani i paleni na stosach:)

To chyba z grubsza moje życzenia.Jutro zmiana wyglądu bloga, ponieważ dziś Halloween. Przy okazji: jutro będę miała Zwierzaki i na razie zajmę się kręceniem simowego serialu, co od obejrzenia "Lonley Day" jest moim małym marzeniem. Ale nie porzucam bloga, postaram się coś przez weekend napisać.

HAPPY HALLOWEEN!

Źródło jest na grafice.

2 komentarze:

  1. Taki dodatek to ja też bym chciała, nie wiem dlaczego zawsze chciałam być wiedźmą :D. I w ogóle powinni wprowadzić tą magię, bo tak mi jej brakuje w simach że nie wiem :/. Ogólnie fajny blog, bardzo mi się podoba :P Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, spoko, fajnie, że przeprosiłaś, a nie na przykład zignorowałaś czy coś. :P A co do tego dodatku, to też bardzo bym chciała coś w tym stylu, ale podejrzewam, że nic takiego nie będzie... po pierwsze dlatego, że to byłoby zbyt piękne xD, a po drugie to dlatego, że księgę zaklęć można kupić w Store, niedługo też tam pojawi się kociołek, a eliksiry były w Pokoleniach... :P

    OdpowiedzUsuń