Pusta miska

piątek, 4 listopada 2011

Zdjęcia z planu

Mam Zwierzaki hurra! Jak już wcześniej wspomniałam, zaczynam kręcić serial w naszej kochanej grze. Dla Was zdjęcia z planu:









Tytuł serialu to "Dreamend"


W Appaloosa Plains zauważyłam dziwną rzecz, a mianowicie ducha konia (nazywał się Błysk 2.0. Skeleton, a przynajmniej tak zapamiętałam). Potem znalazłam konia, który miał na imię tak samo, tylko zamiast 2.0. było 3.0.


Odpowiedź na pytanie Anonimowego: nie, za założenie konta na origin.com się nie płaci.
I jeszcze do jednej Anonimowej: ja też zawsze chciałam być czarownicą:)

2 komentarze:

  1. A w Simsach będzie Abrakadabra ? Wiesz coś na ten temat ?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej ten blog jest naj a masz konto na howrse muj login to anika556
    (nie jestem ananimawa)

    OdpowiedzUsuń