Pusta miska

poniedziałek, 21 listopada 2011

Champs Les Sims - Francja

 Deda dla Juli - mojego geniusza:)
Do Francji jeden Sim może pojechać za 1900 sml - jest to najdroższa miejscowość wakacyjna. Champs Les Sims to miejscowość położona niedaleko Paryża, nawet widać stamtąd Wieżę Eiffla. Simy poruszają się po niej pieszo lub "kenspą". Umiejętność, którą można tu rozwijać, to wyrabianie nektaru. Na miejscowym targu nie ma żadnych potrzebnych 'przyborów', ale w Nektarni można kupić maszynę do wyrabiania nektaru i dwa rodzaje stojaków, dwa podstawowe rodzaje gron (inne są dostępne w takim domku letniskowym na wzgórzu, ciekawe jest też to, że w stodole, która przy nim stoi można znaleźć skrynię skarbów; inne rodzaje można znaleźć także w ogrodzie przy Nektarni) oraz sam nektar. Tutejsze grobowce: Cmentarz na Wschodnich Wzgórzach, La Gallerie d'Art, Nektarnia w Champs Les Sims, Zapomniany Kurhan, Chateau du Landgraab, dom jednej z rodzin, wyspa na rzece, grobowiec obok stawu z żabami (wejście zasłonięte głazami). Na poniższych mapkach zaznaczyłam te mini-grobowce:

 I... Zdjęcia z MOJEJ gry:
Uwielbiam to zdjęcie!







Champs Les Sims to moja ulubiona miejscowość z The Sims 3. A dlaczego? Phiii, nie napiszę;) Mała podpowiedź: moje ulubione miejsce to La Gallerie d'Art  - ze względu na nazwę.

1 komentarz:

  1. 49 year-old Administrative Assistant IV Alessandro Tear, hailing from Brandon enjoys watching movies like "Truman Show, The" and Photography. Took a trip to Brussels and drives a Mercedes-Benz W196. lubie to

    OdpowiedzUsuń