Pusta miska

środa, 16 listopada 2011

Odkrycie Wirtualnych Simów - The Sims 3 Showtime

Nie miałam dzisiaj pisać notki, ale sytuacja mnie zmusiła: wchodzę sobie na Wirtualne Simy i widzę... No właśnie, co ja widzę?! Listę sporządzoną przez Micromedia z datami wydania gier i przy 8 marca 2012 widnieje napis The Sims 3 Showtime!!! I na hurra wszyscy mają problem - wierzyć czy nie? Ogólnie mogłoby być fajnie i sądząc z tytułu będzie to dodatek podobny do The Sims Gwiazda, ale... W dodatku podobno na YT przez moment pojawił się zwiastun rzekomego dodatku, niestety EA zareagowało i wykasowało. Czyli, jak to mówi moja kumpela, był i się zmył. A co Wy o tym sądzicie?
Źródło

2 komentarze:

  1. to zaje*iście, ale ja czekam na abrakadabre :) By JulisiaaxD

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętasz jak mówiłaś o tym, że logo jakiegoś dodatku będzie miało czarne tło i świetliste litery ? Na jakimś forum czytałam, że to będzie logo zbliżającego się dodatku The Sims 3 :Show Time...

    :)

    OdpowiedzUsuń