Pusta miska

poniedziałek, 14 listopada 2011

Shang Simla - Chiny

Dziś notka o simowych Chinach (deda dla Floo). Postanowiłam także uzupełnić notki o miastach wakacyjnych o zdjęcia z mojej gry.
Do Chin jeden Sim może pojechać za 1300 sml - jest to najtańsza miejscowość wakacyjna. Po Shang Simla Simowie poruszają się pieszo lub rowerem. Umiejętność, którą można tu rozwinąć to sztuki walki, czyli sim-fu. Na miejscowym targu dostępny jest podręcznik o sztukach walki oraz łamacz desek i manekin treningowy. Specjalną, rozwijającą tę umiejętność parcelą jest także Akademia Sztuk Walki Feniksa, czy jakoś tak:P Tutejsze grobowce: Smocza Paszcza, Świątynia Niebios, Gorące Źródła, Ustronie Stanowczej Pięści, Armia Terakotowa, Sale Zaginionej Armii, Targ w Shang Simla.
Zdjęcia z mojej gry:











I... prześliczne zdjęcia z sieci:
Stąd wzięłam

Stąd wzięłam

Stąd wzięłam
Aha, zaraz dodam do notki pt. "Luksusowy Wypoczynek nadchodzi!" zdjęcia, których zapomniałam wstawić wcześniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz