Pusta miska

piątek, 27 stycznia 2012

Sztuka w The Sims 3

Wczoraj w Simy.TV obejrzałam GENIALNY filmik autorstwa lReMi07l. To nie jest kolejna zwykła i mało emocjonująca produkcja z Simsów. TO JEST SZTUKA!!! Natychmiast zaczęłam poszukiwać innych filmików z tej serii. Znalazłam trzy (sugerując się jednym z komentarzy):
1. Fascination


2. Repulsion


3. Obsession


Mnie "Fascination" trochę przypomina straszniejszą wersję "Czerwonego Kapturka", "Repulsion" "Jasia i Małgosię", a "Obsession" "Królewnę Śnieżkę". Też to zauważacie???
Ja ogólnie w tych filmach nie widzę logiki, nieco bardziej zrozumiałam za drugim razem, ale może jestem za tępa:)

1 komentarz:

  1. Świetne filmiki! Kiedyś na Youtubie widziałam coś podobnego, nazywało się chyba The Sims 2 Horror, albo Horror The Sims 2. Nie pamiętam dokładnie, ale coś w tym stylu. To było przerażające, i mimo tego, że wiem kiedy wydarzy się każda straszna rzecz (oglądałam to ze 4 razy) to i tak za każdym razem serce skacze mi do gardła. Mam nadzieję, że uda Ci się ten filmik znaleźć i umieścić na stronie:)
    MojaJoja.

    OdpowiedzUsuń