Pusta miska

czwartek, 12 stycznia 2012

Ubrania wróżek

Notka napisana na prośbę jednego z czytelników. Więcej notek o ubraniach z neta na razie nie zamierzam pisać, ale kiedyś... kto to wie;)
Niestety, udało mi się znaleźć tylko tyle ubrań wróżek:
Darmowe dla nastolatki
Ze Store (1000 simpointsów) - dla wszystkich
Darmowe dla nastolatki i dorosłego (nie wiem, czy ze skrzydełkami, czy bez)

Mam do Was pytanie: czy chcielibyście, żebym napisała serię notek pt. "Sims' Secrets"?
Byłaby to seria o tajemniczych postaciach z całej serii, np. Belli Ćwir. Głosować możecie w ankiecie z boku bloga.

5 komentarzy:

  1. NOO, daj taką notke !
    By JulisiaaxD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z JulisiąxD ! Zrub taką notatke ;)

      Usuń
  2. Dzięki,że zrobiłaś te notke :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że chcemy! Zapowiada się bardzo ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych linków najbardziej podoba mi się dziewczyna w różowym (choć jakoś nie przepadam za tym kolorem:/). Z tego co mi się wyświetla ma ona na imię Nia. Bardzo ładne. Czy mogłabyś zrobić notkę z ciekawymi imionami i nazwiskami simów? Sama mam z tym niemały problem...
    A pomysł z Sims Secret jest po prostu genialny!
    MojaJoja.

    OdpowiedzUsuń