Pusta miska

niedziela, 8 stycznia 2012

Piosenkarz & Magik w The Sims 3 Zostań Gwiazdą

Kochani, sorka, że długo mnie nie było, ale sami wiecie - SQL zabiera MNÓSTWO czasu;(Dzisiaj notka skopiowana z Wirtualnych Simów (jak wspomniałam linijkę wyżej, trochę mi się spieszy) + foty:


Zostań gwiazdą wieczoru w najnowszym dodatku do gry The Sims 3 - Zostań Gwiazdą. Wykonuj skomplikowane sztuczki magiczne i śpiewaj aby osiągnąć sukces i sławę w Starlight Shores – całkiem nowym mieście, w którym Simowie mają szansę zaprezentować swoje ukryte talenty.

Jako magik, Twoj Sim rozpoczyna karierę od występów ulicznych, prezentując sztuczki za drobne od przechodniów. Potem będzie mógł odwiedzać nowe miejsca i spotykać się z menedżerami, aby planować występy w klubach, dzięki którym zdobędzie kolejne doświadczenia. Magicy mają unikalne umiejętności, pozwalające im na wykonywaniu małych sztuczek z udziałem innych Simów, np. wyciąganie monety z ucha lub sprawienie, że nagle wokół pojawiają się motyle i gołębie. W miarę zdobywania kolejnych umiejętności, magicy zdobywają nowe obiekty, które mogą wykorzystać na scenie. Na przykład magik może skorzystać z Pudła Tajemnic i wykonać sztuczkę „miecze przeznaczenia”, która polega na delikatnym włożeniu mieczy w szpary Pudła, starając się przy tym nie dziabnąć Sima, który jest zamknięty w środku. Jednak należy uważać, żeby pudło nie stało się Pudłem Niebezpieczeństwa, jeśli magik wykona sztuczkę mało umiejętnie – wówczas po ofiarę jego nieudolnych sztuczek może zgłosić się sama śmierć.

Piosenkarze są również wyjątkowi, ale na nieco inny sposób – na przykład mogą przyjmować płatne zlecenia takie jak śpiewające telegramy, aby zdobywać doświadczenie. Śpiewające telegramy są jednocześnie umiejętnością społeczną i będą wpływały na rozwój różnych wydarzeń w mieście. Jeśli np. jakiś Sim w mieście straci pracę, piosenkarz może go pocieszyć piosenką. Tak samo może urozmaicić na przykład urodziny jakiegoś Sima. Tak jak w przypadku innych karier, również piosenkarze mogą się rozwijać poprzez występy – początkowo w parku i lokalnych pubach, aby wreszcie znaleźć się na scenie. W miarę rozwoju Twój Sim zdobędzie dostęp do nowych rekwizytów i sprzętów scenicznych, a także kostiumów i piosenek, które pomogą im w stworzeniu niezapomnianego widowiska. Piosenkarze będą dążyli do zostania mega gwiazdą i występowania na wielkich koncertach.





I kilka słów do Anonimowego, który zadał pytanie: "jak ty to zrobiłaś możesz powiedzieć Proszę; ))" pod notką pt. 'Porównanie':
ale właściwie CO ja takiego zrobiłam? Zdjęcie RiRi wzięłam z Grafiki Google'a, a fryzura Simki pojawi się w Luksusowym Wypoczynku. Ja programu TSR Workshop praktycznie nie potrafię obsługiwać, a co dopiero mówić o tworzeniu rzeczy:)
Uwaga! następna notka będzie moją setną;D

7 komentarzy:

  1. super masz blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodawaj więcej notek ! A tak to super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A zrobisz notke o jakiś dodatkowych ciuchach czy są wogule w the sims 3 jakies takie jak wróżki stroje ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna ta simka na ostatnim zdjęciu:)
    MojaJoja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten dodatek . Jest super!!!!!!


    xd

    OdpowiedzUsuń
  6. kopiuj wklej działa co nie? wszystko skopiowane nawet zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. 34 year old Technical Writer Ellary Simnett, hailing from Saint-Sauveur-des-Monts enjoys watching movies like The Private Life of a Cat and Surfing. Took a trip to Barcelona and drives a Jaguar D-Type. nastepny

    OdpowiedzUsuń