Pusta miska

czwartek, 29 grudnia 2011

Śmieszne filmiki z The Sims 3

WOW! Jeszcze nigdy nie widziałam u siebie tylu komentarzy w tak krótkim czasie. Więc wracam... Chociaż trochę mi zawieszenie nie wyszło;)
Na razie nie ma żadnych nowości związanych z The Sims 3 (poza ekranem ładowania Luksusowego Wypoczynku, ale to kompletna nuda - różowe tło, płatki róż i tyle), więc napiszę o śmiesznych filmikach zrobionych przez EA w The Sims 3.
1. Ubaw po pachy


2. Ostateczna granica


3. Gdzie podziali się prawdziwi bohaterowie?


4. Parodia "Kac Vegas"


5. Parodia "Księżyca w nowiu"



Sonda:

6 komentarzy:

  1. Wiedziałam, że niedługo wrócisz ,ale nie spodziewałam się, że w tak krótkim czasie , ale jestem zadowolona :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest, wróciłaś !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jea ! Wiedziałem, że wrócisz ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Bardzo dobry blog. I nie zawieszaj go , bo systematycznie i starannie prowadzonych blogów o Simsach jest już niestety mało :( Trzymamam kciuki ;]
    A co do filmików, to są śmieszne :d Co?! W parodii Zmierzchu facet głaszcze po poliszku faceta?! o_O xD
    PS.Jakbyś chciała wpaść naszego bloga zostawiam ci adres: http://simowy-swiat-sims3.blogspot.com/ trochę jest na nim notek, ale mało kto je czyta).

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszy zdecydowanie 5 filmik! Powalające były teksty: ,,More lipstick'' (jeszcze więcej szminki), i ,,And more guys without shirts'' (i jeszcze więcej gości bez koszulek). Na drugim miejscu znajduje się filmik 1, a na trzecim filmik 4. Wszystko było naprawdę podobne do Kac Vegas, tylko że pomysł z ,,Piżdżama Party" ogólnie był kiepski:/ Liczę na więcej simsowych parodii:)
    MojaJoja.

    OdpowiedzUsuń