Pusta miska

wtorek, 27 grudnia 2011

Artworki i... zawieszam;(

Ostatnio coś mnie wzięło na przeglądanie opisów dodatków i akcesoriów na www.wirtualnesimy.pl .
Odnalazłam dział "Artworki", który jest po prostu śliczny. Są tam kawałki screenów, umieszczone na białym (a czasem innym) tle. Wybrałam po jednym lub dwa z każdego rozszerzenia gry.













Muszę też napisać, swoim zwyczajem, że biorę urlop. Według mnie 'zawieszenie' bloga jest wtedy, gdy autor/ka nie będzie pisać przez jakiś czas, ale wcześniej poinformuje o tym czytelników, a gdy autor/ka opuszcza na zawsze swojego bloga, powinien napisać, że go 'zamyka'. Osobiście nie wiem, ile ten urlop potrwa,w każdym razie wrócę. Aha, jeszcze zanim Was opuszczę, zmienię wystrój bloga na bardziej zimowy.

8 komentarzy:

  1. Chyba cię coś boli z tym urlopem !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, bo lubiłam twój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy wracasz ? tak "na oko" ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz anonimowy na ogół najdłuższy urlop o jakim słyszałam trwa 2 tygodniewięć możliwe, że w styczniu znów będziesz mogła czytać bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to co ja byde robic wieczorami ? wracaj szybko !

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia:) Najfajniejsze (moim zdaniem przynajmniej) jest to z dziewczyną i koniem. Śliczny jest ten "kunik", jak to mawiała moja siostra jako małe dziecko. Mam nadzieję na więcej postów z takimi fotami:D
    MojaJoja.

    OdpowiedzUsuń
  7. 41 year-old Sales Associate Standford Longmuir, hailing from Sault Ste. Marie enjoys watching movies like "Awakening, The" and Couponing. Took a trip to Shark Bay and drives a Allroad. artykul

    OdpowiedzUsuń