Pusta miska

sobota, 24 grudnia 2011

Merry Christmas & Happy New Year!

Dziś, z okazji Wigilii, świąteczna notka. W programie świąteczne życzenia dla Was, moi kochani, świąteczne kartki prosto z grafiki Google i jak spędzają Święta moje Simy!


Dużo zdrowia - to banalne
Dużo śniegu - to normalne
Dużo kasy - nie wiem skąd
Życzę Wam Wesołych Świąt!

Gwiazdka świeci wysoko
Księżyc puszcza Ci oko
Prezentów pod choinką moc
Spędźmy wesoło tę noc




Źródło: Grafika Google


Yeeees! Ten największy prezent to dla mnie!


Zwierzaki też obchodzą Boże Narodzenie!

Rany! Czyżby to był Święty Mikołaj?

Specjalne życzenia chciałam złożyć JulisiixD, Domi i Alex ;D, które wspierają mnie również w realu. Dziękuję, dziewczyny!
Mam nadzieję, że w ten szczególny dzień licznik odwiedzin mojego bloga dobije do 12 tys. odwiedzin! I tym, którzy do tego się przyczynili lub przyczynią też chciałabym złożyć kolejne życzenia. A więc:
MERRY CHRISTMAS & HAPPY NEW YEAR!


4 komentarze:

  1. prosze bardzo- prezent ode mnie to 12000 tysięczne wejście:):):):):):):):):):):)!!!!!.

    OdpowiedzUsuń
  2. NMZC moja ty ;**
    Dzięki za życzenia :**
    I niedługo ferie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. 58 year old Human Resources Assistant IV Danny Goodoune, hailing from Drumheller enjoys watching movies like Claire Dolan and Roller skating. Took a trip to Mana Pools National Park and drives a 911. czytaj

    OdpowiedzUsuń