Pusta miska

niedziela, 11 grudnia 2011

The Sims 3 Zostań Gwiazdą

Sorry bardzo, że tak długo mnie nie było, ale... Dzisiaj notka o The Sims 3 Zostań Gwiazdą. Tak, to jest nowy dodatek, chociaż wszyscy już o tym zapewne wiedzą. (UWAGA! Odwołuję "następną notkę" o jednorożcu). A więc:



The Sims 3 wprowadzi do gry 4 nowe kariery: piosenkarz, akrobata, magik i DJ. Pojawi się też wiele nowych obiektów, w tym konsola DJ' a. Dojdzie nowa okolica Starlight Shores (z mojego tłumaczenia wyszło, że nazwa oznacza "błyszczące brzegi", ale pewnie się mylę:)). No i aż 2 elementy, które sprawiły, że opadła mi szczęka, a mianowicie SimPort (transport Sima przez net do kogoś innego) i funkcje społecznościowe. Małe pytanie do EA: CO ZA GAŁGAN WYMYŚLIŁ PAKOWAĆ COŚ TAKIEGO DO GRY??!! TO JEST ABSOLUTNIE BEZ SENSU (moim zdaniem)!!! NIECH ICH PIORUN TRZAŚNIE!!!
No, dałam upust swoim emocjom:) Dobrze przynajmniej, że te funkcje będzie można wyłączyć. Rendery:







Okładka:




4 komentarze:

  1. dodaj jakás notke o ts3 zwierzaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. up:the sims 3 zwierzaki już były a teraz pisze sie o tym co jest w obiegu newsów


    fajny blog :)
    kiedy mnie w końcu odwiedzisz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Przestań już pisać o tych dodatkach! To się już robi nudne a tak wg. to idę z tego bloga bo nic ciekawego na nim nie ma! Pa!

    OdpowiedzUsuń
  4. 57 yr old Structural Analysis Engineer Fianna Bicksteth, hailing from Noelville enjoys watching movies like Joe and Netball. Took a trip to Mausoleum of Khoja Ahmed Yasawi and drives a G-Class. teraz kliknij w link

    OdpowiedzUsuń