Pusta miska

poniedziałek, 30 stycznia 2012

Sims' Secrets Part I - Bella Ćwir

Hurrra!!! Wreszcie mam ferie! Od razu życzę samych sukcesów w nowym semestrze tym, którzy właśnie zakończyli wolne dni i cierpliwości tym, którzy muszą poczekać jeszcze dwa tygodnie:) Dziś obiecana notka, pierwsza z serii "Sims' Secrets" (ang. "Sekrety Simów").

Bella Ćwir
Dla angielskich graczy jest Bellą Goth. Pojawia się we wszystkich częściach gry The Sims.
Bella pochodzi z rodziny Kawaler, która w The Sims 3 mieszka w Sunset Valley. Jak wszystkim na pewno dobrze wiadomo, akcja TS3 rozgrywa się PRZED TS2 i TS, a Bella i Mortimer są jeszcze dziećmi. W The Sims Majka (tak tłumacze nazwali Bellę) wyszła za mąż za Mortimera i urodziła mu córkę Kasandrę. W The Sims 2 jej historia jest najbardziej tajemnicza. Z tego co pamiętam, kiedy po raz pierwszy grałam w TS2 i kierowałam rodziną Ćwir, Belli nie było. Zostali Mortimer, Kasandra i Aleksander (syn Mortimera i Belli). Tutaj zaczynają się schody. Powszechnie wiadomo, że Bellę porwali kosmici, u mnie Mortimer ma nawet wspomnienie 'Kosmici porwali Bellę' (u innych nie patrzyłam). Była wtedy u Dona Lotario i patrzyła w niebo przez teleskop. Ale po jaką cholerę ufoludki zabrały Ćwirową, tego już nam gra nie mówi. Teorie graczy są baaaaardzo różnorodne. Najczęściej powtarzającą się jest takie coś (opisałam to własnymi słowami):
Don Lotario romansował z wieloma kobietami, a Bella Ćwir uległa jego urokowi. Próbował namówić ją do zdradzenia męża. Ona jednak odmówiła. Don obmyślił zemstę. Skontaktował się z siostrami Kaliente, których przodkowie byli kosmitami. Pewnego razu zaprosił ją do siebie na romantyczną kolację przy świecach. Później zaprowadził Bellę na dach swojego domu i powiedział, by spojrzała w teleskop. Kosmici przylecieli i porwali kobietę. Następnie zrobili jej nieudanego klona i wypuścili go w Dziwnowie.
Pamiętam, kiedyś, gdy grałam w Dziwnowie, na jednej parceli zobaczyłam Bellę Ćwir. Niestety, kiedy moja Simka dobiegła do Belli, tej już nie było.
Pomnik Belli Ćwir znajduje się w Jaskini Pokrzyku, otoczenia, które dochodziło wraz z The Sims 2 Osiedlowe Życie (angielska nazwa tego miasteczka to... Belladonna Cove!)
Foty:
The Sims

The Sims Bustin' Out

The Sims 2

The Sims 3

The Sims Social
Pomnik w Jaskini Pokrzyku
Mortimer i Bella z The Sims 3

A Wy macie jakieś swoje teorie? I o kim chcecie następną notkę?

EDIT: Wczoraj (30.01.2012) zapomniałam dodać zdjęcia, więc zrobiłam to dziś.

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. A może zrobisz notke o Aleksandrze Ćwir ?????????

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne... Wcześniej w ogóle nie zwracałam uwagi na Bellę Ćwir (i nie mam pojęcia czemu przetłumaczyli to na Majkę) i nie wiedziałam, że taka na pozór zwyczajna simka może mieć tak barwną przeszłość.
    w następnej notce fajnie by było przeczytać o Donie Lotario, bo jest równie tajemniczą postacią jak Bella. Chciałabym się dowiedzieć, czy o nim też wymyślają takie zwariowane historie:)
    MojaJoja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrób o Donie Lotario.Nie lubię go,ale jestem ciekawa co o nim
    napiszesz:).Domi

    OdpowiedzUsuń
  5. 37 year old Web Developer II Elise Marlor, hailing from Maple enjoys watching movies like Chimes at Midnight (Campanadas a medianoche) and Video gaming. Took a trip to Historic Town of Goslar and drives a Safari. jego wyjasnienie

    OdpowiedzUsuń
  6. 20 yrs old Librarian Ellary Edmundson, hailing from Rimouski enjoys watching movies like Funny Bones and Skateboarding. Took a trip to Historic Fortified Town of Campeche and drives a Ferrari 250 GT LWB California Spider. tak

    OdpowiedzUsuń