Pusta miska

piątek, 3 lutego 2012

Sims' Secrets Part II - Don Lotario

Pod ostatnią notką kilka osób odpowiedziało na pytanie "O kim chcecie następną notkę?". Większość (3 osoby) napisało, że chcieliby przeczytać o Donie Lotario, a jedna wspomniała o Aleksandrze Ćwir (o nim będzie III część "Sims' Secrets"). A więc... Don Lotario!
Tę notkę dedykuję Domi - wczoraj było rewelacyjnie! Już nie mogę się doczekać powtórki:)

Don Lotario

Miejsce narodzin Dona nie jest nam znane. Jego rodzicami byli Nicolo Lotario i Adrianny Lotario. Jako nastolatek poznał Ninę Kaliente i kiedy dorośli, zostali kochankami. Po śmierci rodziców Don przeprowadził się do Miłowa. Tam poznał Kasię Langerak (pokojówkę), Bellę Ćwir, itede. Pewnego dnia, jak to już pisałam w poprzedniej notce, Bella odmówiła 'gorących pocałunków'. W tym samym czasie do Miłowa przybyły siostry Kaliente, które szybko zaczęły romansować z Donem. Następny wieczór Bella znów spędziła u Dona, który przygotował dla niej romantyczną kolację przy świecach. Do domu nigdy nie wróciła.
Don z The Sims 2 jest zaręczony z Kasandrą Ćwir - córką Belli.
A jak dostał się do Riverview?
Tutaj znalazłam teorię podobną do mojej. Ponieważ Riverview nie za bardzo mi działa (tzn. zacina się nawet na pół godziny, dobrze działa przez pięć sekund, zacina się na pół godziny, działa pięć sekund i tak w kółko), nie mogę sprawdzić. Jednak pamiętam kilka słów z opisu rodziny Lotario. Było tam napisane, że jedyne, co Don pamięta to chichot kobiet. Ocknął się już w nowym otoczeniu. Więc według mnie Don z The Sims 3 nie może być ojcem tego z The Sims 2. Po prostu jego kochanki wyeksmitowały go za pomocą wehikułu czasu.
I jeszcze śmieszna historia z mojej gry, którą chyba powinnam nazwać "Pechowy Don". Otóż w mojej grze Don Lotario miał niewyobrażalnego pecha. Kiedy byłam jeszcze niedoświadczonym graczem, zapomniałam, iż Don musi wstać wcześniej, aby iść do pracy. Na skutek mojej słabej pamięci o jego zajęciach, zwlekł się z łóżka za późno i akurat kiedy przyrządzał śniadanie w mikrofalówce, przyjechano po niego. Ja tego nie zauważyłam, nie zdążyłam zatrzymać Dona i wybuchł pożar. Niestety nie wiem, co by się stało po powrocie Dona, bo chcąc uratować Sima, wyszłam z gry bez zapisywania.
Następnym razem, kiedy postanowiłam zagrać rodziną Lotario, ta sama mikrofalówka się zepsuła. Gdy Don ją naprawiał, poraził go prąd.
Innym razem Don był baaaardzo głodny (nie pamiętam, dlaczego; podejrzewam, że dałam mu szlaban na jedzenie;)). W każdym razie akurat zepsuł mu się prysznic. W całym domu było mnóstwo kałuży na podłodze i pomyślałam sobie, że dam Donowi jedzenie, kiedy upora się z bałaganem. Jak wszyscy dobrze wiedzą, kiedy Sim jest głodny, nie chce wykonać kompletnie żadnej czynności i co chwilę woła, że jest głodny, pokazując na brzuch. I Don dokładnie tak się zachowywał. Po kilku takich jęknięciach, ku mojemu zdumieniu, upadł na podłogę i chwilę później pojawił się Mroczny Kosiarz. Chyba Wam o tym wcześniej nie pisałam: kiedy Mroczny już sprzątnął Dona, wszedł na piętro, wyszedł na taras i zrobił sobie drinka!!! Domi opowiadała mi, że u niej Mroczny kiedyś oglądał telewizję^^

Don Lotario z The Sims 2

Don Lotario z The Sims 3

1 komentarz:

  1. 35 year-old Staff Accountant III Winonah Cater, hailing from Revelstoke enjoys watching movies like "Hamlet, Prince of Denmark" and Mountain biking. Took a trip to Church Village of Gammelstad and drives a Ferrari 500 TRC. zawartosc strony

    OdpowiedzUsuń