Pusta miska

wtorek, 21 lutego 2012

Happy Birthday!

No i stało się. Dziś mój blog obchodzi pierwsze urodziny! Przez ten czas uzbierałam ponad 16.000 odwiedzin, codziennie jest ok. 100. Sądząc po mapce, mam:
- 14.420 odwiedzin z Polski
- 1.631 odwiedzin z USA
- 150 z Wielkiej Brytanii
- 142 z Niemczech
- 73 z Rosji
- 20 ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich
- 15 z Norwegii
- 14 z Irlandii
- 12 z Holandii
- 11 z Belgii
Uzbierało się też 126 komentarzy. Ogólnie wyniki są dość słabe, porównując np. do Cathy czy do Tenshi, ale bardzo mało to też nie jest. Chciałam Wam serdecznie podziękować za wsparcie, a także za słowa krytyki - dzięki nim się uodparniam.
Z tej szczególnej okazji mam dla Was zdjęcia tortów (lub raczej urodzinowych muffinek - uwielbiam takie!) i napisów "happy birthday":
Było tego baaaaaardzo dużo w Grafice Google , więc wybrałam tylko te najbardziej artystyczne i najładniejsze.

Zrobiłam też własnoręcznie jeden napis "happy birthday!" i napisałam własnoręcznie (poruszając myszką) taką kartkę z życzeniami dla mojego bloga (nic specjalnego, ale i tak pokażę):


Dziękuję i zapraszam do wzięcia udziału w urodzinowych konkursach.

Wasza Nika121 

2 komentarze: