Pusta miska

niedziela, 5 lutego 2012

Dwa małe pytania

Dzisiaj nie napiszę normalnej notki, z racji tego, że koooompletnie nie mam czasu. A że muszę zadać także dwa małe pytania dotyczące właśnie kilku następnych postów... Sami rozumiecie.
Oba pytania kieruję do czytelniczki mojego bloga, która niedawno nabiła mi znaczną ilość komentarzy;) Podpisuje się MojaJoja (a ja bardzo pochwalam taką postawę - jeżeli ktoś nie ma konta na Bloggerze i podpisze się pseudonimem; to znacznie ułatwia właśnie zadawanie pytań lub odpowiadanie na nie).
1. Napisałaś, że chciałabyś zobaczyć na moim blogu filmik stworzony rzecz jasna w The Sims, co prawda nie 3, lecz 2, ale nie ważne. Problem w tym, że filmików nazwanych The Sims 2 Horror, czy coś w tym rodzaju jest strasznie dużo i musiałabym spędzić kilka godzin, aby znaleźć taki naprawdę straszny. Skoro oglądałaś go już cztery razy, teraz może już pięć, to znalezienie go w tej stercie rupieci z YouTube'a nie powinno stanowić dla Ciebie wielkiego problemu. Więc (oczywiście jeśli chcesz i masz czas) mogłabyś podesłać mi linka pod tą notką lub na maila.
2. W innym komentarzu zaproponowałaś mi napisanie notki o ciekawych imionach i nazwiskach dla Simów. I ze słowem "ciekawych" mam kłopot. Bo czy chodziło Ci o ciekawe, czyli takie niepospolite, czy ładne, tzn. takie, które mi się podobają? Odpisz w komentarzu lub wyślij maila.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz