Pusta miska

sobota, 18 lutego 2012

Konkurs urodzinowy:)

W sondzie z boku bloga pytałam Was, czy chcielibyście wziąć udział w konkursie urodzinowym. Wynik to 8:1 dla odpowiedzi "tak", z czego naprawdę bardzo się cieszę i mam nadzieję, że wszystkie osiem osób weźmie udział. Poprzedni konkurs nie wypalił, ale być może teraz się uda, bo hojniejsze nagrody powinny zrobić swoje;P
Właściwie to będą dwa konkursy (miały być trzy, ale uznałam, że to jednak na razie za dużo).

1. "Wielka simowa impreza"
Jak sama nazwa wskazuje, trzeba:
1) urządzić Simom imprezę
2) zrobić kilka zdjęć
3) przysłać na mojego maila (z boku, pod hasłem "kontakt") relację z imprezy (jakie to było przyjęcie, np. piżama party, ilu Simów się zjawiło, co robili, jaki był finał, np. wszyscy wyszli zadowoleni lub przyjechała policja, gdzie się odbyło, itp.) i foty zrobione wcześniej
2. "Inspirujące zdjęcie"
Czyli przepiękne zdjęcie wykonane w The Sims 3. Wspaniała sceneria, przynajmniej jeden Sim, itede.
Tak jak w pierwszym konkursie, przysyłajcie prace na mojego maila. 

Regulamin (dla obu konkursów jest taki sam, prócz jednego punktu):
a) zdjęcia nie mogą być edytowane w programach graficznych
b) ocenią czytelnicy bloga
c) można używać dodatków z internetu
d) można przysłać maksymalnie dwie prace (dotyczy drugiego konkursu)
e) czekam na prace do 3. marca 2012 roku; później zamieszczę prace na blogu i rozpocznie się głosowanie
f) konkursy się odbędą, jeśli dostanę przynajmniej trzy prace
g) pierwsze miejsca będą w obu konkursach, tzn. kiedy ktoś zajmie pierwsze miejsce w konkursie "Wielka simowa impreza", to konkurs "Inspirujące zdjęcie" może wygrać inna osoba
h) udział mogą wziąć osoby nieposiadające bloga, aczkolwiek wtedy nagroda (komentarze, obserwacja i umieszczenie bloga w linkach) się zmarnuje (konto na pl.thesims3.com radzę mieć lub założyć)
i) udział można wziąć w obu konkursach jednocześnie
j) jeżeli zgłoszą się np. dwie osoby, nagrody będą takie, jak za II miejsce dla wszystkich

Nagrody (dla obu konkursów, prócz jednego punktu):
I miejsce - 150 simpointsów na wybrane obiekty (zwycięzca poda mi swój nick na pl.thesims3.com i wybierze rzecz/y kosztujące łącznie do 150 simpointsów, a ja je mu sprezentuję), dyplom, 10 komentarzy na blogu, obserwacja bloga, umieszczenie bloga w linkach + zwycięskie zdjęcie w konkursie "Inspirujące zdjęcie" zostanie umieszczone w nagłówku bloga
II miejsce - dyplom, 5 komentarzy na blogu, obserwacja bloga, umieszczenie bloga w linkach
III miejsce - dyplom, 3 komentarze na blogu, obserwacja bloga
IV miejsce i dalej - dyplom pocieszenia

Tak więc jest o co walczyć. Powodzenia życzy Nika121;)

1 komentarz: