Pusta miska

czwartek, 8 marca 2012

Nagłówkowy szał;)

Parę miesięcy temu, kiedy grałam w The Sims 3, naszło mnie na robienie nagłówków. Jako że wtedy jeszcze kochałam tę grę i nie wyobrażałam sobie dnia bez niej, myślałam, iż mój blog przetrwa wakacje. I zrobiłam nagłówki na cały rok. Nie chcę, aby się zmarnowały, więc... zamieszczę je tutaj. I od razu zaznaczam, że większość z nich już na blogu zagościła.





Wiem, że te nagłówki nie są za specjalne, ale w tamtych czasam nie umiałam zrobić lepszych. Dzisiaj, z okazji Dnia Kobiet otrzymałam książkę o programie GIMP, więc zobaczymy, co z tego wyjdzie.
Jak już jesteśmy w temacie, to chciałam złożyć serdeczne życzenia wszystkiego najlepszego kochanym czytelniczkom mojego bloga <3

1 komentarz:

  1. Pobrałam z "dobreprogramy.pl" program GIMP.I powiem ci,że nie jest,aż tak trudny w obsłudze...Nie umiem jeszcze 99% tego co jest możliwe do zrobienia w tym programie,ale 1% procent to już coś :P

    OdpowiedzUsuń