Pusta miska

wtorek, 27 marca 2012

Prośba o pomoc:)

Postanowiłam napisać taką trochę nietypową notkę, w której zamierzam poprosić Was o pomoc. Od razu zaznaczam, że nie jest to związane z The Sims 3 i nie wątpię, że większość osób kliknie "po co to napisałaś?". Mianowicie:
Od jakiegoś czasu poszukuję w sieci interesującego bloga nt. Anglii lub Francji. To moje dwa ulubione kraje i w przyszłości chciałabym w którymś z nich zamieszkać (chociaż sądząc po moich obecnych umiejętnościach, mam większe szanse na Wielką Brytanię;)). Jednak los sprawił, że niedawno zaczęłam trafiać na blogi jedynie o Azji - http://ankyls.blogspot.com/ i http://azjatyckicukier.blogspot.com/ . Polubiłam ich autorki i teraz z niecierpliwością czekam na kolejne filmiki Cukru na YouTube.
Postanowiłam zacząć poszukiwania blogerki pokroju właśnie Cukru, tylko takiej, która mieszkałaby w jednym z krajów wymienionych powyżej (a jeszcze lepiej w Londynie lub Paryżu). Niestety nic nie mogę znaleźć. I właśnie dlatego chcę Was poprosić o pomoc. Jeżeli ktoś zna taką blogerkę, to czy mógłby mi ją polecić? Proszę, będę naprawdę bardzo wdzięczna. Blog może być po polsku lub angielsku, wolałabym, aby był na Bloggerze (blogi na tym serwerze są moim zdaniem najbardziej przejrzyste i najładniej wyglądają). A jeśli owa blogerka będzie jeszcze miała konto na YouTube z interesującymi filmikami (właśnie tak jak mój kochany Cukier), to będę przeszczęśliwa.

PS Bloga Ankyl nie bardzo pamiętam, jak znalazłam, ale pamiętam, że Cukier znalazłam metodą "po nitce do kłębka". Jedna z obserwatorów, Raspberry, obserwuje bloga http://pati-chica.blogspot.com/ . Kiedy na niego weszłam, akurat pierwsza była notka pt. "Kocie Uszka". No i Cukier jak się patrzy;)

Czy ktoś zasnął?

1 komentarz:

  1. Ja może troszkę się zdzrzemłam ;P Nie znam jak narazie takiego bloga,ale poszperam...

    OdpowiedzUsuń