Pusta miska

sobota, 24 marca 2012

Sims' Secrets Part IV - Siostry Kaliente

Dzisiaj zapowiedziana już notka o siostrach Kaliente. Wiem, że dość długo nie pisałam, za co Was bardzo przepraszam, ale jestem chora i mama nie chce nawet słyszeć o tym, żebym wypełzła spod kołdry i cokolwiek napisała;P A laptopa obecnie nie posiadam...


Dina Kaliente

Simka występująca w The Sims 2 i The Sims 3, siostra Niny Kaliente. Ich ojciec był pół-człowiekiem, pół-kosmitą. Dina miała męża, Michała Kawalera (o ironio losu! to brat Belli:O), lecz zmarł on krótko po ślubie - żonie zostawił majątek. Dina w The Sims 2 jest zauroczona Donem i romansuje z Mortimerem, ponieważ liczy na jego fortunę. Historie graczy
The Sims 2

The Sims 2 na konsole

The Sims 3
  Nina Kaliente

Simka występująca w The Sims 2 i The Sims 3, siostra Diny. Z jej biografii wynika, iż obie siostry pochodzą z kraju położonego nad Morzem Śródziemnym. Ja myślałam o Hiszpanii (ich ojciec miał na imię Flamenco) lub Egipcie i Turcji (ich dziadkowie ze strony mamy nazywali się Benazir Al Mahmud i Tarik Al Mahmud - ja się nie znam na tych arabskich czy też muzułmańskich imionach i nazwiskach). Przed chwilą przeczytałam artykuł Rodzina Kaliente i okazało się, że zgadłam. Rodzina pochodzi z Hiszpanii. Nina nigdy nie była mężatką, jej życiowe pragnienie to romansować bez końca.
The Sims 2

The Sims 2 na konsole

The Sims 3

1 komentarz:

  1. 20 yr old Accounting Assistant IV Harlie Gudger, hailing from Cowansville enjoys watching movies like Colonel Redl (Oberst Redl) and Surfing. Took a trip to Ha Long Bay and drives a Bugatti Royale Berline de Voyager. kliknij, aby przesledzic

    OdpowiedzUsuń