Pusta miska

sobota, 3 marca 2012

Sims' Secrets Part III - Aleksander Ćwir

Dzisiaj zapowiadana notka o Aleksandrze Ćwir - III część serii "Sims' Secrets".

Aleksander Ćwir

Syn Mortimera i Belli Ćwir, brat Kasandry. Pojawia się w The Sims 2 i 3, ale jednak bardziej w The Sims 2. Osobiście w The Sims 3 go nie spotkałam, aczkolwiek rodzinami stworzonymi przez EA za wiele nie grałam. (U mnie wszystko musi być perfekcyjne - wszyscy Simowie z rodziny powinni być szczęśliwi, piękni, itd.) W The Sims 2 - owszem. W The Sims 3, jeśli wejdziemy do księgarni, przy tytułach książek do kupienia pokażą się autorzy. I nawet kiedy rozpoczynamy naszą przygodę z The Sims 3, kiedy Bella i Mortimer są jeszcze dziećmi, obok książki pt. "Morderstwo w Miłowie" jest napisane "Autor: Aleksander Ćwir". Nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że napisał też "Gdzie podziała się Bella?". A tematykę tych książek można rozpoznać już w tytułach.
Według mnie nie jest to Sim z tak zakręconą historią jak Bella, ale gracze również o nim prowadzą ożywione dyskusje: Historie graczy, W jaki sposób Aleksander napisał "Morderstwo w Miłowie"?.
The Sims 2
Odpowiedzi:
Anonimowy/Joy:* - fryzuę wzięłam stąd. Naprawdę polecam tego bloga - są tam do pobrania "zreperowane" fryzury z innych stron. I myślę, że nazwa Ci się spodoba:)
JulisiaaxD - nie będę prowadzić bloga, na którym pisałabym książkę. Może i przyspieszyłoby to moją pracę, ale generalnie mam dwa powody. Pierwszego to powinnaś się domyślić - ktoś mógłby się zorientować, o co cho;) A po drugie: ja nie piszę po kolei. Aktualnie zajmuję się rozdziałem 1., 3., 4. i 6., a 5. jest prawie nietknięty. I kiedy zrobisz pierwszy filmik???
 O kim chcecie następną notkę z serii? Myślałam o siostrach Kaliente...

2 komentarze:

  1. Aha,oki...Filmik dodam dziś wieczorem (będzie o kolczykach ;P)Ale narazie pracuje nad pracą na twój konkurs ;) Pracę wyślę dziś lub jutro (nie wiem czy się wyrobię).

    OdpowiedzUsuń
  2. 52 yr old Structural Engineer Cale Tolmie, hailing from Levis enjoys watching movies like "Snows of Kilimanjaro, The (Neiges du Kilimandjaro, Les)" and Sculling. Took a trip to Kenya Lake System in the Great Rift Valley and drives a C70. link

    OdpowiedzUsuń